acilis

ACILIS

Efenim sinir bozucu ruyalar ve uykusuzlukla cebellesilmis bir gecenin sabahinda,
durtulmus gibi saat tam 9 da uyandim ve kalktim. Zira her ikisi de oldukca farkli eylemlerdir ki
muteakip faliyetler de olsa aralarinda en az yarim saate tekabul eden bir "bes dakka" sozkonusudur.
Sabahlari "bes dakka " on yelkovan gucundedir!
Hasili kalktim efendim.Mektubum varmis onu okudum fakat malesef tahmin edilebilecegi gibi yari-resmi nitelikli ve bol rakam icerikli birsey...
O da fos cikti,Simdilik bir haber yok beklenen yerden.O halde bari ben haber yaratayim dedim. Blogumu kullanima actim.Bi aksiyon olsun efenim bi hareket olsun...
Turistik yasamimi bir muze misali ziyaret etmek isteyenlere ve yakin takipcilere sevgilerimle...
WILKOMMEN

KONSEPT
Heryerde ve her zaman planli olmayi pek seven stratejik bir ekolun -yakin zamanda hak ettikleri bir sicrayis da yasadilar zira- (aslinda eminim o liyakat nisani yine metazori verilmistir,gorevden-asaletten- kacmak yakisik almaz diye mecburen ...) o sebeple yaziyorum ne menem bi blog olacakmis bu.
efenim temennim gunluk olarak yazmak.

Kisa uzun.. Ne yaptik ne ettik.. Marco Polo'nun raporlari gibi...
gunluk,belge,rapor,bicimlendirilmemis veri girisi,deneme... bakis aciniza gore yorumlarsiniz artik keza icerik degisedebilir.
Baslik renklerini uzerimdeki renklerden secip,yazi tipiyle cok oynamayi dusunmuyorum simdilik.Saat de Avusturya'ya gore olacak. Dil ise Tarzanca...
Resim ve kamera kayitlarimi da ilerleyen zamanlarda eklerim ki kamuya acik alanda yayinlamayalim..
Online randevular icin buraya not yazarim,böylelikle ilgililer gelismelerden haberdar olabilecektir.
BASLAYALIM ...

Yorumlar