Affiniza siginarak Cumartesi günü gözlerimi dinlendirdim.
Felden'de yaptim bu isi. Ördeklere yem de vererek. Yesil basli ördek olsam su icmem gölünüzden diye turku vaklayan ördeklere...
Akabinde Tren ile Klagenfurt merkeze gelerek -acaba yanlis tren mi hissi ile- nereye gittik..
DÖNERCI! Alanya Dönercisi!
Gelmeden önce yaptigim saka hakkinda yorum yapmiyorum,keske baska bisey deseymisim.
Hindi dönerin icinde sarimsakli yogurt var ve ketcapli bi sos ve mayonez ..ve biz bunu döner kebap diye yedik:P
Sonrasi da haliyle yine pinpon:)
cay,kahve,sigara,hatta belki harmandali?
Pek yakinda bazi fotograflari ekleyecegim
Ayrica telefonum calisiyor ama kendisine ulasamadigim aile mensuplarimi kiniyorum!
Yukari cikinca tekrar deneyecegim.Telefonu her actigimda bi miktar paradan bahseden ses, meger o kadar paramin olduunu söylüyormus hattimda.
Bense para lazim sanip israrla denememistim cumartesi gunu.
Zira telefonu cuma aksam edindim.
By Stefan
Bilgasayarda fazla durmayisimin sebebini bilen bilir..O sebeple özet oldu biraz.
Dun aksam bir bunalti bastiiii gecti neyse cok sükür.
Bu da uzun yazilsa ne olacak ki öööle bi bunaldi bi bunaldim kiööle bööle degil mi...?!
Bugun de Pazar kahvaltisi yaptik efendim...
Ingilizce rüya görüyorum süper oldu.Ama bazilari Almancaya gecmis. Bilincalti da bi hos.. Nasi yapisalci olcaz onun bile dili varsa?imgeler simgeler yetmio demek ki!
Ben en son bio cöpü atmaya inmistim. Hala maillere bakiorum v.s.
Pazar günleri burada camasir yikama temizlik yapma gibi
yurt icinde kiliksiz gezmeyi gerektiren bi gun.Sanirim sadece pazar gunu parti yok :P
Simdilik bu kadar efenim...

Yorumlar