Anahtarimi kaybettim..Buldum:p

Tamamiyla bombos bir persembe gununde ,yazimizi erken yaziyoruz ki aksama da bi degisiklik olmayacagi sezilmesin.Gerci onu da yazdim simdi!
Hindistan la yaptigimiz pinpon hazirlik macinda da ikili oynamayi ogrendim.
Zaten karizma tasiran bi "olimpiyat oyunu ".Bi de takimlar daha da karizmatik kiliyor.
Her gun bi kural ogrenirsem süper olacak.Böylece tam pinponcu sayilmam :P
pek guzel bir sabah yine.Gecen kis hem cok daha erken gelmis hem de daha sogukmus.Biz sansliymisiz.
Ayrica dunenleyin anahtarimi kaybettim bunu bekleyenlere duyurulur.
Ama biri benim oldugunu bilip arkadasima vermis o da getirdi.Ki bilgisayar odasinda unutmusum(tamamen kendimi sizlere adiyorum ya efenim o sebepten...)
Arkadasim anahtarimi getirdiginde ben odami görevliye actirmistim ve icerde nasi bulucam bu mereti die dolaniyordum.
Hasili nasilsa bulduk die tekrar kaybetmeye dogru yol alicam...
Hava guzel demistik is guc de yok ama hala gezmeye baslayamiyoruz.Turist deno prangalara vuruldu.
Ama haftasonu baska bi sehire gidicem merak etmeyin..
Ve haftanin sarkicisi,Avusturya ve havuc temali slaytlardan ve ayni anketi görmekten bikmis olanlar icin haftalik degisikligi cuma aksamindan yapacagim. Eminim bir hafta boyunca dinlediniz sevdiniz..
Yorumcular bonus kazandi :P
Hale-Lale-Jale arkadaslar icin ancak yemeklerin resimlerini gönderebilirim...Tarifi de verdim yapiverin cok zor degil.Ama ille aynisindan isteriz derseniz bekleyin efendim seneye size de yaparim...
Deno derki zalimlare acimam
ister deniz ya da ruzgar,tanimam
Didi gitmis Mans'in karsisina
ilk vakitte vize yoksa yuzer,duramam.

Yorumlar

Temmuz dedi ki…
yemek resimlerini gördüm, çok sağlıklı görünüyor. biz ise bugün çok sağlıksız bir kahvaltı ettik. evde ekmek kalmadığı için sigara böreği kızarttık, üzerine de baklava yedik bahçede annem, orhan ve ben, bizi almaya gelecek olanlar geciktiği için. biraz rüzgarlıydı ama olsun, anneme de dedik ki bak seni baklava börekle besliyoruz, gitme, ona göre.