bugun mesela normal bi gun

Anahtarim bile hem odami hem dis kapilari hem pinpon odasini acabilirken;
Rusca,Slovence ve Bulgarca bilen sinif arkadasimla
Turkce ve Ingilizce bilerek konusamamak cok komik..
Almanca ortak paydasinda konusabildiimiz zaman
esiniz burada mi yasiyor dedigimde doktorum mu? babam mi ne is yapior demeyecektir umarim
en azindan anlasamamaya alistik Türkiye'de turiste bagirarak Turkce ifade etmeye calistigimiz gibi yapmiyorum.Yoksa sesim kisilirdi.
Yazimi yazdiktan sonra buyuk harfleri düzelttim.Neden??
Extra demokratik ülkemizde bloggerin yasaklanmasina benim Türkiye yerine turkiye ya da turkce .. yazmis olmam sebep olmus olabilir..
Emin olamiyorum.
RTUK'e buradan sesleniyorum acin Turkiye'nin önunu efendim.Demokrasi salvarina burunmus bir nesil geliyor.Acin ..
zaten az gelismis ulkeyiz emek sermaye kadar degerli ve islevsel degil.Tam teknolojik donanim saglayamiyoruz, iletisim kuralim vatanimizla yahu!
Zira haki renkli ici yün kabanim var,bi de gurbetteyim,bi de yazdiklarim ülkemde okunamiyor ,yasak!
Adim da Deniz ustelik.Havaya sokmayin insanlari anarsik neyin olacaz yoksa.
Entel entel oturcaksak,birakin gitmeyelim bara.Köyun marangozu bize bar taburesi yapiversin avluda semaverde cay iceriz.Ittirip kaktiriyonuz bizi sanal ortamlarda yol yordam bulmaya..Ayip deemi!

Yorumlar