Halloween gelmis hos gelmis...

Efenim bugün bir karin agrisi cekiyorum.Bu halloween ile ilgili degil tabi.Icimdeki domuz agaci filizlenmekte oldugu icin olabilir.Bu arada partilerinde en cok vampir ve kurtadamlar revactaydi.Oldukca korkunc olmakta basarili olan arkadaslar, ablami animsatti.
Kendisi bu kadar vampiri partide dansederken görse pek mutlu olurdu sanirim.Hasili yine sabah oldu.
okula gittik geldik,erken ciktik. "hoca ,saldi"
Dönuste uzattim yolu.Sonbaharin icinden gectim..
pek hos efendim..
hepinizi öpüyorum..saadetler diliyorum...

Yorumlar

temmuzgonc dedi ki…
efendim vampir dediğin, kurtadam dediğin cool iken cooldur. partide dansetmek olsa ols adiş perisinin işi olmalıdır. vampir başaşağı sallansın, kurtadam tepelerde ulusun. çiftetelli oynayan kurtadam, masayı kaldırmaya yardım eden vampir istemiyoruz.