ingiLAZCA

NECE DIL HARA GIDER YINE OLMAZ HORA GIDER
Sevmedim bunca sene adim Deniz'dir
Okurken anlayip dinlerken anlamadigim
Yazarken anlatip söylerken anlatamadigim...
Bilmem IngiLAZCA hangi eksik yarimdir?

Webde seni arar gözlerim,Ambalajda hep seni
Deseler banaDas yerine kullanalimThe..
Ariyor kulagim her gece seslerini...
Amcam olsun ister Sam ister Sami

Amerikanistik Ingilistik..bölüm bölüm gezerim
Sen neredeysen hep o dersi secerim
Anlamasam bile seni tek gecerim
Sevmem Almancayi deyip ezer giderim

Ingilizce arar oldum.
Sohbetinle joke ile doldum.
Sözlügümü yere koydum
Bana seni gerek seni!

Sen de sev beni ögren beni
Ben sööliim sen anla guzel sivemi
söylerim sana sarki serenat terkibi
Yine gel ..
ama once git özlet kendini!

Yorumlar

Adsız dedi ki…
denizleri asan!
esen ruzgardan korkmayan!
ne olursa olsun vuran!
isterse ezen gecen!
zalimlerin gununu gosteren!
Temmuz dedi ki…
dur denilemez kendisine, çünkü gider
en fazla iki gün kalır eni konu
neredesin, kendisine en çok sorulan soru
izlemek istemez hayatı, yaşamak ister
zatımıza kalan da onu izlemek hepi topu

(olmadı yar)