icimden nehirler geciyor

Efendııımmmm
blogger acılmıs ben de acıldım..
Parıs ı bıtırdık venedık ı de estık geldık gerı..
parıs dedıklerı kadar pısmıs ve de cok buyuk...
ama ıtalzanlar da fransızlar da fılhakıka şık insanlarmıs.
avusturya...hepsı bırbırınden farklı kardesım...
hasılı...
sımdı gerı dönduk netıcede..
bı ara bıtmıcek sandım walla..
bı sehır ne kadr büyük olabılırdi ki...
efendımmm..bı geldık kı gecenın köründe her yer karla kaplı..
karlı resımlerı de artık ılave ederım
ama kar o kadar cok ve hersez o kdar büyük kı hıc kar topu oynayası gelmıo ınsanın...
pek ala pek güzeldı..bıttı...artık bı süre daha yerimizdeyiz.
Tüm takıpcılerımı sevgızle kucaklıyorum tekrar hosgeldınız dıyorum efenım..
Ayrıcaaaa
venedık de parıs de ıcınden nehırler gecen sehırlerdır Eskısehır gıbı...
ılgınc tesadüfe dıkkatınızı cekerim.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
cogu buyuk sehrin gecmez mi zaten cografyaci..guzel gezmissin, londra ne zaman? burada da nehir var, bekleriz mayalariz icabinda
minet dedi ki…
içinden DENİZ geçen şehirden de sana merhabalar...yaww yediğin içtiğin senin olsun,şöyle teferruatlı anlatsana kardeşimmmm gördüklerini bari.haberlerini gözleyip duruyoruz.