IGNORANT PEASANT by stuart hall cose of interdisciplinary

Alp daflari eteginde, cano cano sortlu guvercin oldum..
kasimin 6 si gelmis yagmur desen damlio demeye sahit gerek , Alp dedik dag dedik kardesim Eskisehir buraya göre cöl sayilir.. Hala kazak seviyesine gecemedik, giysi stoklarim dayanmayacak azizim..
Fotograflari koycam, evet yapicam bunu didi!
sana hitaben yazayim artik nasilsa tek demokrat sen kaldin :P
fakat bekliorum ki Viyana ya gidip geliim de sonra..(haftasonu)
Kendimi cekince cok salak cikio cunku malum :P
Makineyi alana kadar oyalandim, simdi de bilgisayara atmak icin nazlaniorum...
ilk gezimi kasabaya yaptim, 2.baskent olacak. artik 5. venüs diye umuyorum...Ayni capta baska yerlere de gider insan aslinda...
neyse...
Ingiliz edebiyati-Ingiliz sömurge edebiyati-sömurge-göc-kultur-iletisim...... iste bu sekilde bulundugum bölümle bag kurabiliyorum.. Ne tam edebiyat burasi ne sosyoloji..Iletisim bölümü var fakat 3 ders ancak mevcut...Tüm konular icice.Ve heryerde spor salonu var burda herkes orada ve her kösede bi tenis sahasi.. yolum uzerindeki 15 dakika icinde 2 tane var-ki ben "okul yolu duz gider" sarkisini söyleyerek düz gidiyorum...
Neyse.Slayt gösterisinin temasi bundan sebep..Fakat blogu daha sonra takip edecek olanlarin haberi olmicak,ben yine didiye yazmis oldum zannimca...
:)

Yorumlar

minet dedi ki…
açıldı kardeşim burdada..duydular seni zannımca,tehdidini ciddiye mi aldılar ne?ve seni izlemeye aldım haberin olaaaa
temmuzgonc dedi ki…
annemi de çağır bloguna, madem girebiliyoruz artık, o da yorum yazsın.
bu arada ben sigarayı bıraktım, yarın üçüncü gün.
az deme.