Güzel

Pazartesıden pazartesıye gecer hafta
hafta mı gecer omür mü bılınmez
ısler yetıssın dersen gecer hafta yetıstıremeden...
Ne de güzel eglendık te koca bır hıc tır verecegın cevap aslında
eglenmek eskı Türkce de oyalanmakla es anlamlı.. Eskı geleneklere göre de öyle zaten.
Biri dem vurur ise yaramaktan ...biri der isler ise yaramaz ki...
Neye inanırsam degisecek ki dünya.
Sadece beklemek olsa ömür... Bı sefer kacardık kacmanın kendisinden
Yazmaya ınanmıyorum ki,
Inanmıyorum oyalanmak dısında bır ıse yaramaya...
Ama biliyorum bulunacak bır eglence omrü adamaya...
Bir davaya adasan basarırdın yarısını ıse yaramanın...
Ataturk asık olsa Samsun da ,bır devlet eksik mi olurdu bugun?
Ama akar hayat... sıkılırsın bı eglence bulursun ıcınde huzurun olacagı
Mutlu olmayı ıcınde arayacagın..
Seviyorum rüzgarları o yüzden.. Hep bı baska koku getırır...Bi gün birinin pesıne takılacagını bildigin bildigim bildigimiz bilinegelen.
Türkce bilmeyen hocam adımı soylemek yerıne Güzel diyor bana
Sıfatlasmıs ısım mı
ısım mı zamır mı sıfat mı
Bunu bılıp tanımlayınca Jülide Gülizar olur mu Güzel?

Yorumlar

temmuzgonc dedi ki…
çok güzel bir yazı yazmışsın, bravo, bravosimmo. daha önce bu kadar hoş yazı çok az görmüşümdür.
helal.