Mart göcmeni...

sarkısı yapılmamıs asklar gıbı
soylemedıgım bunca kelımeyı sustu mu sandınız?
duslerıme gıren kederlerı ayıldım mı ,sularımın tadını aramadım mı,
korktum da saklandım mı sandınız!
bahar gelıyor...
mart ; ıkızler kadını gıbı...
dengesizliginde gızli guzlu dengesi...
Mart, dilini bilene geveze suskunluklarda...

Aidiyet,adaptayon,göç,egretıleme,kendini tanımlama,otekıleme
öteleme benı, egretı bakıslarınca..gönderme beni baharsız duvarlara..
İlle de turist ömer kendi dilimde, kendi kelimelerinde dilin zenginligince...
Hem ait heryere,herkese...
Hem mobilize yasam ıcınde bir yaprak mısali dag meltemlerinde...
Hem ait hicbiryere..
Multikulti bir serserinin akısı ömür içinde...
Turist olmak yasam icinde...
Ve durmaksızın göç etmek bir yürekten bir yürege...
Terinin tuzunda can vermek yaratıklara..
Boga güreşinde oksamak bogayı arenada..
Bir en harbisinden,delikanlısından bir dolandırıcı olup
madik atmak felege..
İlle turist ömer...
izmaritin kralını secip, yavru saraylarda kacmak hurilerden tomar tomar paraCIKlar cebinde
saklanıp bır salas meyhanede eskı bır gramofonda calan hayatının sarkısında..
ılle turist ömer...
hiçbiryer'e ait olup, heryer'de bir göçmen olmak..ve kendi ömründe bir turist olmak..

Yorumlar