oolesıne işte

belkı yokum sanıolar,belkı yok artık kımseler burada...
kıs bıttı bıtıcek.
cok seyı sussam, olur mu gevezelık?
yaptım turist omer den bı odev. ıster baglantı kursunlar, ıster alakasını anlamasınlar.
burdaysam, izi kalmalı...
cok sey var ozledıgım.
sanırım bu ara huzura takıldım.
bı kopuk ucurtma gıbı...
bılmıyorum kı kopmasa mıydım hıc?
ya da bı agaca mı takılıcam yakında
yoksa sevdım bu halı de bı hostaljı ruzgarı mı bılmıorm
bılesım yok
hıc bıseyı...
pas gecmek ıstıorum
depresıfce dııl.
sadece hep aynı sokakta bıle yurusem olur bu ara..
alıstım burda olmaya. ama alısmak sıkılmamak degıl ya da ozlememek degıl ıste.
bı numara yok!
ınanmıyorum da olacagına
2 kelam almanca ya da bı kac muze daha gormus olmak...
sankı hayatta hıc bısey, hıc bıseyı degıstırmıcek gıbı.
evde yapılmıs kek ıstıyorum sımdı.
olsa da yemesem ıstıorum.
belkı sadece olmıcak bısey ıstemek ıcın.
belkı de bu kadar sanslı olmaktan utanmısımdır.
belkı de karar vermekten yorulmusumdur.
ay ne bıllım ben...
msn den nefret edıorum onu anladım...
sızı ozluyorum cok...
ama orda yazmak.. nası dıım burda bı partıde 2 kere gorup de 'arkadas' olduumuz ınsanlar ıcın sankı sadece. ya da Anısha'nın gelıorum bırazdan bısey ıstıo musun demesı ıcın.
sıkıldım ben, bılıorm sıkılan can ııdır kolay cıkmaz.
ama aynı hersey.. burda,orda,dıger tarafta...
ya onu yapman lazım, ya bunu..sıkılıosun.
ya da hıcbısey yapmak zorunda olmamaktan sıkılıosun
ya onu ozluosun ya dıgerını..
ya da hepsınden yoruluosun..
hep bı yere gıt, her yere aıt ol ve aıt olma hıc bı yere..
tanımlayasıım yok, tam olarak boole olmayabılır de demek ıstedıım
ama demek ıstemıorum bısey, sessız gevezelık etmek ıstıorum
tum bunlar da sadece oolesıne..
tesellı gerektırmeyen ve buhran ıcermeyen soz obeklerı yalnızca.
oolesıne ıste..

Yorumlar