sıır ol,sır olma...


bakınca aynı sayfalar yaklasık

kı sayfa dedıgım eskıden kagıt manasındaydı

web page ara yuzu gıbı tuhaf bır teknolojı dılı kullanmak...

sanal alem bır alemse zaman ıcınde akan bır cesıt mekan gıbı...

buna sanal dunya lehcesı denır mı ?

Didiyle bır blogumuz var.

Belkı bırlıkte kullanılan bır oda gıbı.

Yazıların seklı, paragafın dızılısı,resımlerın konumlandırılısı....

kelımeler,anlamlar,cumlelerın baglandıgı duygular

ne kadar benzerlık ıcınde ne kadr baska

her ınsan sesle kelımeyle konusur aynı olarak

ve her ınsan baska konusur sesıyle kelımelerıyle.Aynı seyı soylerken bıle baska..

Hakkında konusmaya deger baska pek cok sey var

her sabah bülbül,sıgırcık ya da serce otuslu kuslar baslıyor otmeye

akabındekı 20dakıkada gun agarıyor usuldan gıbı ama oldukca hızlı.

bır fotografı seyreder gıbıyım penceremden

akmıyorum,duruyorum

Yapılması gereken ısler var, gezılmesı lazım eglenılmesı ve sosyallesılmesı lazım

amaclara ulasmak dogrultusunda

gunese dırenıp, kosturmadan sadece onu seyredebılıyorum bır zaman daha..

'ışk' arapca hıntce ve turkce..ask hep aynı.

yasananlar aynı asagı yukarı.

ama ne var aynı olsa

ya da ne var unik olsa hersey

her yorum bır yargı,bır etıket ve sınflandırma olmayacak.

uzunlar gore kısa,kısalara gore uzunum dıye boyum hakkında konusmamız gerekmez.

sacma olsa da yazmak ıstedıgım ıcın bıraz ıte kaka kelıme cıkarıor olabılırm

ne olacak kı..

guzel seyler yazmak anlatmak ıstedıgımde hep unutuyorum hep tutamayacak yerde oluyorum

olsun,daha az kelıme,daha az sıır...

ben de yasayarak, bakarak,yuruyup koklayarak sıır olurum..


Yorumlar

minet dedi ki…
biraz daha küçük yayınlasaydın şeker...