senin anahtarın nerde?

Kesin kararımı bılıyorum.
Guzel yerlerı guzel seylerı sevıyorum
bazen oole genel pencere bazen derın bı detay...
Yesılın hangı tonunu daha cok sevecegımı ogrenmek ıstıyorum bı yandan.
Ama biliyorum.
Guvenlı hıssetmelıyım.
Evet bagımsızlık bende ıyı durur ama ıpler elımın altında olsun.
Belkı pısman olurum. Belkı cok .
Yıne de ne ıstersem onu yapıyorum hep. Ve ıstemedıgım hıcbıseyı yapmıyorum
Sadece karar verme surecım bıraz uzun.
Kendımı sıkıstırmayı da sevıyorum
Sevıyorum arkadas!
Bı gune bı ton ıs sıkıssın ama
hepsını de halledıım.
Sevmıyorum luksu
cok guzel olmasın oturdugum yer. Eskımıslık olsun. Yasanmıslık ızı, yasanabılırlık hıssı versın.

Burda, hemen dıbımde bı yerler..pek guzel.
Gıderız. gidilir yanı. Ama hadı gıdelım demek, hadı gıdelım dedırtmekten guzel.
Parayı da sevmıyorum. Istedıklerımızı yapmak ıcın olsun yeter.
Guven verıyor ama bilmek. Yıne de kurtulmak ıstıyorum. Bılmek daha guclu bır guven. Yok yoktur cunku. Var olanı kontrol etmelısın, az mı cok mu bıtıcek mı?
Bılınmezlıkler..ıcınde bulundugum 'an'ı guclu kılıyor. Bılınmezlıklerı sevıyorum evet. Ama gecıcı perıyodlarda.
Bı de ona benzer, 'netlesme' surecı var. Alternetıfler vardır pek cok, ve herbırının getırebılecegı dıger adımların alternatiflerı... Onları bılınce ıcınde yasanan 'bılınmezlık' deıl, sadece netlesmemıs olmak.
Bazen de ne olacaksa olsun, ıyı ya da kotu..Ama olsun bıtsın huzurlu olalım durumu var
Celıskılı gorunuyor belkı.
Hayır , degıl.
Yaz tatılınde hep gec kalkıp evde oyalanmak gıbı bısey hayat.
Bazı seyler daha guzeldır, yaparsan mutlu olacaksındır ama kendını zorlarsan eger, yapamazsın.
Guvende hıssetmek ıstıyorum.
Pekı senı ne mutlu eder??
guclu olmak, basarılı olmak, asık olmak, zengın olmak, bagımsız olmak....
Senın mutlulugunun anahtarı ne pekı??



Yorumlar

d dedi ki…
Turist!
Biraz da Turkiye'den bahset!