diyalog? Belki de değil...Kapının öteki yüzünden sesler..


- Hey Thomas! How is goin' man??
- what Thoma?,No Tahoma, Times New Roman.. satır aralığı 1.5 punto!
- Thomas değilse, Şukufe de olabilir. Cinsiyete dayalı ayrımcılık yok bizde.
-Bizde derken?? Sen ve içinde yaşayan diğer insanlar mı? Feride olsun Hala kızı olsun, Busenaz ya da Berkecanlar gibi mi??
- yo yoo, kalabalık çekeme ööle ben. Aslında bir vakitler anlamlı şeyler yaşardım. Şimdi anlamsız şeyler yazıyorum.
- Bazı insanlar, pişman oluyor...
- Ne diyorsun Thomas??
- Hani bi kız var ya Elfgillerden Elwin'le benzio biraz, biraz . Bi de Avatargillerden Neytiri'yi andırıo duruşu.
-Eee?
- Mesele O değil de!Thomas kim ya? hem Feride'ye karşılık Thomas çıktıysa ortaya, ben de alenen, kabak çekirdekleri ve mandalina kabukları üzerinde sigara söndürürüm.
- Aslında, hani yıllar önce okuyup da etkilendiğin, ve tekrar okuyup da etkilendiğin bi yazı vardı ya.. Ben onu bi görmüştüm. Streetball oynayan iki esmerce delikanlı vardı Harlem'de
-Harem?Eskişehir'e otobüsle mi gittin?
-'Be cool man!'Everything will be ok.'
- Neytiri diodun?
-Ney?tiri viri yapma bana.
-Bazı insanlar pişman oluyormuş. Bazıları olmaz. Hem insan cam değil ki kırılsın? Çok saçma..
- Saçma derken?Tüfek bağlamında diosan, bireysel silahlanmaya karşıyız. Ben ve içimdeki diğer bireyler olarak.Senin yorumunla yani, yoksa ben ile biz arasındaki tek fark...
-Seninle benim aramda bi fark vaaaar...Sagoooooo!!
- O kapıdan ,ilk kez şimdi çıktım ben.

Yorumlar

Balık balık dedi ki…
Deniz!!
tiriviri yapıyordun yazdıklarıma.
Özeniyor muydun lan içten dibe?
Seni soğan seni!
B.