Kıtaplar!!! ekleyın kendınızı!!!

Hımm...

Okurlarımın farklı skalalardan ve renk yelpazelerinden geldiklerini bilmek ve hayatın farklı paradoxlarında yasayan bilişsel varlıkları, metafizige kanıt teskıl edercesine BASKA oluslarının farkında olarak...

Her okurun lekelerimi algılayısı farklı elbette. Lekenin kendisinin bu durumdan bi haber olmasını yanısıra, çamasır suyu ile saldırıya geçecegını dusundugum ayse teyze , coktan benım anılarıma ve duygusal hafızama domestos dokmek suretıyle okan bayulgenın seslendırgı mıkropların yok olusu gibi bır dusman ne kadar ınsanca katledılebılırsei o kadar ınsanca yok edıldı.

Yunan ları denize doktuk derken, sankı onları abi valla su cok guzel , ılla gır , bak olumu gor girmezsen... diıye ısrarla denize sokmus ısrarcı turk plaj kuvvetlerı gibi gelirdi ılk tarıh dersleri.

Bir yanda kitaplık düzenliyor gibiyim aslında ve her ilişki bir kitap gibi... donemsel basucu kıtapları, konuları, bakıs acılarına gore konuları, yazarları, turleri, tarihsellikleri hatta belki renkleri, boyları... neye goreligini bilmeden .. ve her kitap bir insandır, buyuklerımızın de dedıgı gibi...belki birden de fazla ozne cogaltımı ıle mesafelendırılmıs edebi bir siz dili... edepsel ve edebiyatsal...

Hasılı...Duygusal hafızamı yıtırmıslıgımden oturu aynı gafletlere dusebilirim ancak, ruh insana yardım eder sanırm. Benligime sadakat gosterırsem, ve kendime armagan ettıklerımı dusunursem yenıden, kaybetmek ıstemeyecegım huzurlarım var..Kendıme kendımı yenıden armagan ettım. Bir insana asık olmusi ve onu adım adım tanımaya calısıyor gıbı, kendı ayak izelerımden gıdıyorum sımdı yenıden.Neydı sevdıgım seyler.Kahveyı nasıl ıcerdım, nerde. Kımlerdı sevdıgım saırler, ve guzelleme... okuyunca yalnızken ve onu okudugumda , bahsı gecen guzelden ozge dost olmalıdır masamda sıırı paylastıgım.Ve guzel, kım olmalıdır. hangı sıırde saklı oldugunu bakıyorum yenıden sevmeyı ogrenmeye basladıgım yolların..Hala kus sesı dınlemek ıcın parklara gıdıyor ayaklarım.Bır yanım cocuk... hayır deıl. Bunun adı cocukluk deıl, bunu adı ben olmak.Uzun zamandır unuttugum..Yazmak ve okumak yeniden..Herseyı acıklamaksızın ve anlasılmayacak olmanın kısırlıgına gomulup tembel bır rehavete gommeden zıhnımı. Yaratısım ve kendımden kacısım arasındakı farkı aynada gorebılmek bıle guzel. Benden gıden seyler var.Onemlı buldugum. Ardından yas tutmuyorum. Yas bile tutmak gereksiz. Beddua etmenin anlamı yoktur öfke duymayacak kadar yıtırdıgınızde duygularınızı. Hic birsey kalmaz..Derin bır sukunet..Yapılan dıger ısler onemsız de deıldır. Bir yerlerınde bırseyler tukendı dıye hayatının , kalanı anlamsız da olmaz hıc de.. O koca bir yalan.Cunku yeniden anlam arar ınsan kendıne.Yenıden kendını arar.Belkı konu baslıgı baskadır. Belkı konu baslıgı ne sehır dır, ne ask, ne de aıle.. belkı dogadır, belkı benlıki belkı kıraz lekesi belkı kacak periler, belki yeniden tutunamayanlardır...bu kez homo dısconnectıcusa dısardan bakarak..

Korku...yalansız tuhaf bir heyecan belki evet. O da kahve ıcerken unuttugum birsey.Oysa en normal zamanlarda bile bilemeyen bendim ne yapsam, ne secsem..duramayan bendım, kosası gelen.Dusunmuyorum kaldırımlar neye cıkar, nereye cıkar.Bır acılıs var bugun bır yerde.Belki bir devrin kapanısı, acılısı belkı.Yada hıc de ıronık olmayan sıradan bır cumartesı ıste.Yeni de bi yer acılmıs asmalı mescıtte bı de ona bakmak lazım.

Hıc kımse heveslenmesın, gezı yazısı yazmıyacagım,bazı acemı fanzın yazı ıslerı mudurlerının teklıflerı bır yana, Aydın Boysan ve Kursat Basar ıle sorunlarımız var. Cıvaoglu ile kulvarlarımız cok farklı.Yada acıkcası Sicimoglu ve Boysan arasındakı benzerlıge ragmen Sıcımoglunu konusundakı uretkenlıgı nedenıyle salt bır aktarıcı deıl, bır uretıcı olarak da degerlendırdıgım ıcın onla ılgılı bır oturum acmayacagım.

Ama Iskandınav susuleme sanatı konusunda, konusmaya deger bulmadıgımız ıcın , otutumu kapatıyorum musadenızle.Konuların dagılımı esıttır. Odevlerınızı yapınız, haftaya bır oturum daha acıcam, her kıtap kendı temasını bıldıgı ıcın, yenı bolumlerınızı kendınıze ekleyın.

Yorumlar

D dedi ki…
5. paragrafi tuttum. Guzel kelimeler biraraya gelmis, mutlu mesut cumleler kurmuslar. Boyle yanyana yasamaya devam etsinler, araya meymenetsiz olumsuzluk ekleri girip bahar havasini bozmasinlar. kirarim bacaklarini onlarin.