temayül

Baglandım..
bu cumlecik sizi yanıltmasın!
Yalanlar'a inanmaya ne kadar da mütemayilsiniz!
Cesaretiniz mi yoktu, suçsuz olanı aklamaya, katil olduysa kader kurbanıydı, hayat - bizler onu bu hale getirdik demeye...Yalan olmasını mı istemiyordunuz o dramanızın? zira başrolü sizindi. -gormezden gelsenız de, yonetmenlıgı de oyle-..Madem ki kanını akıttın İsa'nın gözünden, bari onu inkar et ki, kabahatine kılıf olsun?
Yalanlar'a inanmaya ne kadar mütemayilsiniz!
Adım adım, kerte kerte, hiç farkı yok , görmezden gelişlerinizin, yanınızda ölüp giden insanın gözlerinden kaçışınızın farkı yok, aynada kendi çocukluğunuzdan, hak vermemek için onun gözünden bakmamaya çalıştığınız İsa kardeşinizden kaçmaktan...
Yalanlar'a inanmaya ne kadar mütemayilsiniz!
Bağlandım..dedim...inandınız mı??
ne kadar da safsınız! Beni bağlayacak herşey yandı ya da varlığı,'var oluş'un reddi ile inkar edildi. Bağlandım??Aldattınız kendinizi, ben sadece bir araçtım.
Belki ben yalancıyım, ama sizler, saf olmak hakkını kendinde gören, yalana inanmayı saflık sayacak kadar kendine bahane yaratan yalancılarsınız.
Yaprak dökümündeki baba dan daha kötü değil ferhunde :)
o en azından kötülüğün yükünü taşıyor ,bedelini ödüyor. Oysa pek azdır yalan söylediğim, ama kücük bir kandırmacayı, bir kuyruklu yalan yapmak ister misiniz?Yapabiliriz...
Yalanlara inanmaya ne kadar mütemayilsiniz!
Cunku sen hep var olacaksın kalbımde, hıc bır hıkayem sen muhrunu basmadan bıtmeyecek. hep senı sevecegım en cok. cunku, en cok senı sevıyor annen, cunku sen olmazsan yasayamayız.cunku sen bır masalsın ..ve her masalı sevdıgımız gıbı sevıyoruz senı,
Cunku pek mutemayiliz yalanlara ınanmaya..
Baglanmadım ama bagladım dı mı lan?!

Yorumlar