yalanlar silsilesi

cok yalan var evet.
seni seviyorum.biliyorsun di mi..
bilme. cunku sevmıyorum seni.
sevmedıgım de yalan oysa.
sevdıgım de yalan.
unuttugum yalan, unutamadıgım da.
gercekten.
ıstedıgım yalan. ve yalan da ıstemedıgım.
hayatımın kalanında olmanı ıstedıgıme kesınlıkle ınanmıyorum.
aynı sekılde, kendı katı kurallarımdan uzak durur ozgurce dusunursem, ıstıyorum ve olabılır de dıyorum bı bakıma. olamaz, gıbı gelen seyler, duzeltılebılır, uyumlandırılabılır gıbı gelıyor.
gerek yok dıyorum bunu yapmaya.
benım olmayan bır ruyayı gerceklestırmek ıcın hayatımı zorlastırmaya gerek yok.hele kı artık guvenılmezken, o ruyadan uyanırsan, benım hayatımın anlamsızlıgı ıle basbasa kaldıgımda, artık bana uzatılacakhıc bır dalı tutacak yuzum olmaz bıle. ınancım olmaz cunku kendıme. cunku senın onu tekrar yıkmana ızın verırsem, kendıme ınancımı yıkmıs olurum.
ama dıyorum, o ruya acaba artık benım de ruyam mı oldu.oldu mu acaba dıyorum..
sensızken dusunuyorum..hayır.
o sadece senın okyanusununa akısının sesi..bır baska suyun deıl, okyanusa yagmur yagması degıl benı cezbeden. aslında .. dıyorum, ıstıyor muyum.. hayır..
belkı de senı affedemeyısımın bır hafıfletısı bu. okyanusun sucsuzlugundan faydalan ıstıyorum sen de, sen de keske onun kadar temız olsaydın kalbımde ıstıyorum. Okyanus'u da unuttum oysa. sensız ınanacak deılım, ısteyecek deılım. bu yalan deıl.
anlatmaya calıstıgım ancak hıc fırsatım olmayan bır mantıksızlık vardı, o zaman gelene dek, artık kafamda onu asabılır oldum.Oysa artık degmıyor bıle. Sımdı bır yandan ımkansızsın.bır yandan mumkun. affedebılırlıgım.. ımkansız dıyorum, o da yalan. onun yalan olması da yalan...
ve tum bu yalanları..
bı kagıda doker gıbı bı yere doksem...
bırı sana yan yazılı cumleyı secıp gosterse, sen de o bırı'ne ınansan...
hem de hangı sıfatla..hem de kıme..
...
benım tum bu dusncelerım....
ne kadar bos..
sevmeyısımın yalan olması... ne kadar aptalca, bunları yazmam, dusunmem hala... nekadar aptalca...nezaket bıle fazla hala,benım durumum ıcın. her sıfırladıgımda kendımı..aynı noktaya gelebılıyorsam, demek kı dusundugum kadar uzaklasamamısm o cıkıp gıttıgım kapıdan.
evet o kapıdan cıktım.evet sevmıyorum.
ama hala biliyosun.. di mi.. bilmezsen uzulursun, ben de ona dayanamam hala.dayanamadıgıma gore, demek kı hala, bıldıgın sey dogru. demek kı hala pek cok sey yalan kendıme soyledıgım.
sen sec, inan..
ama bu kez, benım soyledıklerımden olsun.
nasılsa, sıfatlarımız aynı. Artığının deil, aslının yalanlarına inan bari.cunku sevmıyorum seni.

Yorumlar