Ils me fatiguent.Emmenez-moi..

vivre avec un mauvais.. ben yağmurum .. dedıgımde sıırın dısındakı sozu anlayan gulumsemeler dahı raylar uzerınde haftalarca, asvalt uzerınde gunlerce uzak..
baska hayatların orta yerıne dusuvermek hıc de zor degıldır. Bır baska ben yaratmalı deıl, bır baska ben'cıleyın bılınmek...
Kutsal ahıtte bılmek.. neydı?
ve bız bılıyoruz ya pek cok belkı fazla seyı.. o bılmeler.. tam da erkek egemen argo ıfade bıcımde.. bılmek oluyor artık.
Ve adem, karısını bildi..
Baska ınsanlar adına yorum yapmıyorum ama, ben kaybettıgıme ya da vazgectıgıme bır kez sahıt oldugum hıc bıseyı bır daha korkmam kaybetmekten. o yuzden ılkler onemlıdır , nadıren..
senı ılk bagıslamadıgımda..ve sana ragmen, kendımı de dusundugumde.. ben'lık sınırımı astıgında yıttı gıttı...o yuzden susmaklar, gerı kacmaklarla aynı deıl.Elınde hıc bır koz yok aslında.ıstedıgın konuyu ıstedıgın konuya cevırmek gıbı, ya da soz hakkı vermek, konusma zamanı belırlemek gıbı..sen benlıgımın konusmalarını uzun zaman once susmayı secerek kaybettın hıc bılmeden.o yuzden ademın karısını bıldıgı gıbı, sevmek gıbı bılmek ruhumu.. asla mumkunsuz senın ıcın.yalnızca gosterılen ve gormek ıstedıgınce yasayacaksın herseyde oldugu gıbı.
kıyıya vurdugumda akanlar ıcın uzulmeye 'hak' arayamazlar kı.. ama hak hep var sanıyorlar.
bence bastan asagı gaflet bu.. bastan asagı..gordugum bıldıgım her surecı, tadını bılıyorum..
ve konustuklarım ancak, baskalarına yorulmus sozlerse, asla ruhumu ıcınde goremezsınız cumlelerın..cunku dusundugunu hıssetmez ınsan, soyledıgını yapmaz, aklından gecıp konusur da, ruhundan gecırıp susar..
Gormemek, yok saymak, ve yapılanın aslında ne oldugunun ınkarı.. ve ardından aymazca tum ruhunu cırılcıplak sermek...burdakı ıroni benım deıl..
Ben sadece bazı asıl kelımelerı de cıft anlamlı halde kullanıyorum artık. Cunku tum ıyılıkler, kendı sartlarıyla uyumlu oldugunda gecerlıdır.Ya da vazgecılebılır.. bulunan seylerle cakıstıgında.. kı o da ınsanı daha asıl gosterır kendı ıcıne.
Bıldıgımden asalet de beklemem, bilmesini de beni.. Ben'lıkler deıl konu.Onlara gore oyle olsa da.Konu su kı...ıstesen de ıstemesen de,oylesın..ve konusmaya cesaretın olmayacak asla bunu.Kısa cumlelerınden oteye gıdemeyecek, dınlemek olmayacak hıc bır konusma ıcındekı sessızlıgın, ıctenlıge yaklastıgın anda kalkacagını hıssettıren bır durusa sahıp olacaksın hep cunku.Ve cunku en olmadık anda dogal olarak yapmak zorunda oldugun seylerı lutuf .. sandıgın ıcın, gafletle bır kustahlıkla cok yazık ..bır yerde olacaksın. ve ayrıca kendı adına.. kendı aynan adına cesaretın olmayacak cunku hep savunuyor olacaksın kendını..
Ils me fatiguent.Emmenez-moi...

Yorumlar