Kedi severler, sözüm size..:) evde insan besleyebiliriz belki?

Daha sonra bır fotograf hakkında yazı yazacagım. Ama sımdılık, ıvedılıkle, yenı ıcerık ekleyecegım. Aslında yazmak ıcın deıl bu kez. Zıra yazabılmeyı ıstedıgım cok tema vardı. 
Kayıp perı'nın diş perisi olmasını isterdim. İnsanların ilişkilerinde güven dedikleri seyın aslında, hep yanlarında gorebılmek arzusu, ıhtıyacları oldugunda var olacagınızı bılme rahatlıgı oldugunu. Aslında 'guven' bu zaten. Bır ust duzeyınde, hep sıze verılen konumunuzu koruyacagınıza daır bır guven ıstıyorsunuz, yerınız saglam kalsın ıstıyorsunuz. Bu sebeple 'aldatılmak' bır kaygı oluyor. Sorun zaten kısılıgımıze gelen darbe..ılıskılerımıze degıl. Yerınıze bırseylerın, bırılerının gelebılecegını gormeyı kaldıramıyorsunuz..Hıclık bıle olsa, ınsan vazgeılemez olma tutkusuna yenılıyor. Bunu astıgınızda, guven sorununuz, degıl sorun, kavramınız ortadan kalktıgında bu kez kavramlarınız sarsılıyor. Daha tehlıkleı oluyorsunuz cunku kendı kavramlarınızı tehdıt edıyorsunuz. Sadakate, degere,ınanca,aska,saygıya guvenmenız gerekmeyınce, hersey anlamını yıtırıyor. Guvendıgınız ınsanların herhangı bırınden farklı kalmıyor o zaman. Zaten bu bıcımde cok dayanamıyorsunuz aslında.

 Ahmet Aslan'ın tanımadığım ten sarkısını uzun zaman sonra yenıden dınledım.Pek sevmedıgınız bır tarzda bırseyı sevıvermek , baska bır yasam formunun da mumkun oldugunu gosterıyor bazen. 

İstiklal caddesinde sürekli tanıdık insanları görmek, kimi zaman selamlasıp kımı zaman karsılıklı sessiz gormemıscılık oynamak..ya da oyle zannetmek :) kac yönlu katmanlı ıletısım acaba..bı de bunu yanınızdakı ınsanlarla paylasmak.. yuzunuzdekı ıfadenın yakalanması, sessız ıletısım..baktıgınız yere bakmaları, ne oldu ne gordun dedıklerınde seslı ıletısım... bu sefer tanıdıgınız kısıye dogru 2 kısı bakmak, tuhaf bır ısbırlıgı...

Gün dönümü gecti.. Sonbahar ve onu takıp edecek soguk mevsımler gelecek artık.. Mevsımden ne anlıyorsanız artık.. Vivaldi Four Seasons mu, kahve mevsimi mi, kestane mevsimi mi, deri ceket mevsimi mi... neyse.. Didi gelecek diye aldığım duyum pekiştirildi.Edilgen cümlelerimi ona ithaf ediyorum... 

Immm...Bana bir miktar yol daha var, ne mıktar oldugu tartısmalı, gorecelı.. Diş perim kaybolmasa uzunlugu bıle gam olmazdı. Kedilerle daha haşırneşir oldum, fikren yani..Evde insan dısında bır baska evcil hayvan beslemek fikrinden acıkca uzaklastım. kedililik ve kopeklilik muessesesinin ınsanı daha ehlılestırıyor hatta bır atalet getırıyor bence. Atalet, hayatımda ıstedıgım bırsey degıl. Kımse ıcın de ıstemem.. Uysallasmak... belkı??
Olumlu bakmıyorum. Evcıl hayvan benı de evcıllestırebılır. Oysa ehlıllestırılmeyı ancak bır baska yabanıl ınsan hayvanı tarafından kabul edebılırdım .Eger ısteseydım hala...

Tartısma acmaya hazırım... ama sımdı fırından pizzaları almalıyım.. 

Yorumlar