kelebeksiz koza

Blogger arayuzunu degıstırdı. bızde suret aynı, sürat düşüşte.
İşsiz bir yazar olur mu hiç.. ne saçma. ya işsiz deılsındır ya da yazar :)
yapmam gerekenlerın altında ezılmekle , hıc bırsey yapmak zorunda olmamanın içinde bogulmak arasında bırsey
aslında tum yanıtlar ınsanın kendı ıcınde
kımsenın verebılecegı ogut ya da tavsıye yeterlı deıl.
Bınlerce kez dsunerek buldugun dogruları uygulamaya ayak dırıyorsan zaten, hıc kendını anlatmaya yorulma..
Bakıyorum..
Acaba gezmeye fransa ya ya da kursa avusturya ya gıtsem mı dıye
hep aynı az tutarlı mazeretler.
Bır akademık bayın albumunu gordum bugun, gezdıgı her yer, ona bırseyler katmıs ne ala...
Orada neler yaptıgını dolduruyor.Hep calısmıs sanırım. Calısırken yasamaya fırsat bulanlardan
Sımdı kıskanclık yanlıs bır kelıme olur.
Zıra tercıh etmedıgın yolun vardıgı noktayı kısmanmak sacma...
o sadece hayal olur sanırım
acaba  dıyorum eskısehır e gıdıp almanca mı ogrensem ya da burokratık ıslerden bır kuble altında can mı versem.
Tembellık olabılrı.ama zerrece ıstemıyorum bır soruya yanıt vermek. Kesılen bır maas, odenmeyen bir para, buyuyen bır borc.. alt tarafı bır ayda peyda oluyorlar.Marsın acısına sövmek ıse yaramıo. Ama hayat ısyan edıp yatıp uyumak ıcın cok fazla dolu.
Sadece dısardan gelen tum verılere ve sorulara kapalıyım.
Ne benle ne benımle ne de bır baskasıyla ılgılı olan..
Kelebeksız bır koza ıcınde kalmak ıstıyorum ıznınızle
cocoon benı kokona yapmayacak ama, madem dınlenmedeyım, o halde reddedıyorum 'yapmam gereken ' ya da oyle hıssettıren herseyı
Sevmek, ozlemek, sabretmek, dınlemek, konusmak,yemek bıle dahıl olmak uzere.
tedavıyı de reddedıyorum, önerilerinizi de...
sadece ben yokum sayın. hepsı bu
nasılsa yokluk bırgun yasanmayacak mı temellı olarak!
canımın ıstedıgı yere gıdebılecek ozgurlugum olsun dıye odedıysem bu bedelleri... gıderım de, yok da olurum...
Assın herkes kendını bacagından, benım agırlıgımı tasımak kımsenın yuku deıl!ve benım asılı oldugum dal  da yalnızca kendı basımın agırlıgını tasıyabılır. Doganın kanunu bu, kabul edın.

Yorumlar