korku

Bu son sigara'yı kaçıncı yakışım... 
Ormanlar yanardı bir ejderha nefesınde, 
denizler içinde ormanlar vardır bilmez misin.. 


Bir gündü sana layık bir ben sunmaya değen saatler boyu..
Şimdi ellerimde kanlı etlerle öldürdüğüm aşkla geleceğim sana.
Parçalanmış , kaburgaları içinden koparılmış yüreği..ve donmuş binlece yıl..
Kan ruhumuzdan akmayacak. Bakalım özgürlüğü vermiş mi ruha...
sensizliğin, hasretinin, boynuma vurulmuş arzu prangalarının diyeti olmuş mu görelim. 
Desem inanırsın bilirim. Ben kendime inanmıyorken. 
Her fırsatta buldum içimden çıkman için kapılar sana.
Susmakla başlamıştım ve dinlememekle içlendiğim şarkıları..
Sen ki Uzak Doğu'nun en güzel ejderhası... sigaranın dumanında salacak mısın beni acaba..
Biliyorum bazı yollar öğrendim senden uzağa çıkan. Lakin gittim demekle gidilir mi sanırsın..
Ormanlar yanardı her nefesinde. İçinden geçmiştik ölmüş bir ormanın.. Kül rengi gri ve hiç yaşamamış gibi sessizdi yolun iki yanı...
Hani şimdi bitti zaten derken içimdeki bu sızı olmasa, öylesi bir manzara var derdim yüreğimde aşka dair...
Bitmesin gece, korkuyorum. 
Korkuyorum çok.
Bitmiş olmasından, bitmemiş olmasından.. sen ne dersen o olur ses. Sen hiç söyleyemezsin umudu...
Bir kuşun adında,kafes salıncağında asılı kaldı sabah kuş sesleriyle uyanışımız mutluluğa...
Bir son sigara daha...beni uyku alsın.Sen alma... sen çok yükseklerden bırakır oldun yerlere..
Yaşlandıkça güven arıyor insan incinmemeye, bilirsin.
Lakin an gelir ya,ölmek vedalaşmadan kimselerimle... gözlerinde olsun denir, derim. 
Öyle ki unuttum sanmak bu birkaç saatlik korkuda ortaya çıkarır yalan olduğunu... Unutmuş olmak ne güzeldir oysa gerçek olabilse...
Çok kez öğrendim. bilirdim çıkılan kapılardan girilmeyeceğini..İnanmazsın ama, bilirdim.
Bu son sigarayı son yakışım.. korkarım yine düşlerimde olacaksın. Korkarım gündüzüm, akşamına adanacak..Senden sonra,hiç bilmediğim bir heyecan olacak..içimden bir ses diyecek öyle değil diye.. öyle bir şey olmayacagı için geliyor diyecek. Buna inanıp yatışması gözlerimdeki yangının zor olacak.. Sonra yine bir kıvılcım... Sanki bunca zaman hiç ilerlememişim gibi ardımda bıraktığım orman yangınlarından...Yokluğunu hıc sevmemişim, hıc alışmamışım gibi sensizliğe.. yine aynı çocuk olacağım...Büyüdüğüm şekersiz yılları unutup, bir anda gülümseyeceğim sana doğru...Ağırdan almak, tutmak için kendimi senden geri..
Çıkamayacağım biliyorum bi türlü.. Korkuyor olacağım yine...
Ölen bedenin korkması gibi dirilmekten.. korkuyor olacağım yine ...