ay

Her sözcükte varsınız. Kuş tüyleri düşlerime düşerken öğreniyorum neyi tutamadığımı. Bence hiç benim olmamış bir tonu gibi mavinin tuzlusunuz uzaktan. Çok asil kaybetmenin çok yakışıklı özlemenin ne manasız bir şovalyelik olduğunu öğreniyorum. Yokluğunuz üzere ay bir tur döndü. Siz belki bilmez, belki bilinmesini istemezsiniz haberdarlığınızın.. nasıl diliyorsanız öylesi güzeldi.r.
Teğet geçmelin en zarifinde zifiri gittiniz. Hiç bir inat şık değil oysa hayat karşısında. Bilirsiniz Plath sevmem.ve siz de neşeli bir çocuksunuz toygalarda dörtnala..
Oğlakların kayalıklara ağır ağır tırmanıp seyredişi güzel günleri ve eteklerinde bıraktıkları kızıl yapakları.. hiç de şiirsel değildir.Hayat inatta inat etmeyecek kdar, öğrenmenin zaman aldığını kabul edecek kadar değerlidir bilirsinz. Siz maziye saklandığınızda belki  sadece korkmuşsunuzdur tanımadığınız bıçak izlerinden yabancı dillerin. Oysa her sevgili yeni bir lisandır. Sen beni öpersen belki de ben fransızca olurdum...
Eski yaralar güven verir. Nerenin acıyacağını bilirsin... bazıları  iyileşmek istemez. Siz... öğrenemediğim çok şey var..
yaranız beni yakacak artık. Ama bilmelisiniz en lacivert dalganıza kadar özlediğimi sizi.ve düşlerimin benden yana mutluluk olmadığını.
Neyi yitirdiğimi izlerken bugünden mutlu olmak, mutsuz olmaya mani değil..

Yorumlar